Isnin, 22 November 2010

Harry Potter and the Deathly Hllows


bagi k0rg yg x mngenali aku, actually aku nie kaki wayg.pantang je kene ajk, sure g nyee...tp baru2 nie lain lak citenye. ade satu mlm tuu dlm k0i 10.30pm, aku dh kb0sanan tahap gaban. aku p0wn ajk la kawan aku s0rg nieh g tgk wayg. soo kami bdua p0wn men hentam je la g tgv jusco ipoh dengan harapan de lg tiket cite pape mlm tuu. dlm k0i 11.30pm smpi la kat tgv tuu n seb bek la de lg tiket cite harry potter yg baru niehhh...

Aku agak meminati gak la cite harry potter nieh. dr sorcerers stone smpi la order of pheonix aku mmg x miss. just yg baru nieh, half blood prince aku x tgk lg n tw0s skip tgk deathly hallows. mmg tkej0t laa aku tgk mcm2 dh jadi. dumbledore dh mati, ron kapel ngan hermione n harry lak ngan adek ron...huhhhh btape x dsangke nyee jalan cite die camni. bg pembace2 novel die myb dh taw bende nieh tp aku nie bkn nye jnis bace n0vel tebal2 nieh. x sabar tul aku nk tgu 2nd part yg dijangka kuar 15 julai 2011. owaaa 8 bulan lg beb...adehhhhh....

 

Overall ley la aku katekan cite nie OK dah buleh dit0nton. tp make sure k0rg phm jalan cite die lu. kal0 x phm cite besh camne p0wn k0rg akan kate x besh.hahaaa...




Pasni ade ura2 nk g tgk megamind n unstopable lakk. dengar cite dua2 cite nie p0wn ley tahan gak besh nyee...owaaaaa abes p0kai laa aku cuti sem niehhhh...ad0iiiiiii.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.